NAROČNIKI

4 koraki do učinkovitega videa na LinkedInu

Naroči

polni dostop

INTERVJU

MIC MELANŠEK

HITRI VODIČ:

izdelava spletne trgovine

Video je lahko odlično orodje za povečanje prepoznavnosti podjetja in krepitev avtoritete podjetnika. S pomočjo videa prav tako lažje in predvsem hitreje pridobimo zaupanje sledilcev na družbenih omrežjih, zlasti LinkedInu. Pridobitev zaupanja pa je predpogoj za uspešno prodajo.

ZANIMIVO JE da do leta 2020 bo 80 odstotkov vseh vsebin na spletu dostopnih v videu, «pravi James Wedmore, ki podjetnike z vseh koncev sveta uči, kako s pomočjo videa povečajo prodajo. Glede na to, da več kot 50 odstotkov potrošnikov daje prednost videu pred preostalimi vsebinami, njegova ocena niti ni pretirana.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?