Kaj storiti, da bo posel uspešen? Eden od odgovorov je močna korporativna identiteta. Podjetja, za katera je bilo ugotovljeno, da so odkrila pravo identiteto, so kar za 25% uspešnejša kot ostala. To so storila tako, da so prepoznala značilnosti, po katerih se razlikujejo od drugih podjetij in se na trgu predstavljajo kot edinstvena.
Za primer vzemimo nekaj najbolj uspešnih blagovnih znamk – Apple, BMW in Coca-Cola. Takoj, ko omenimo njihova imena, se nam pred očmi prikaže njihov logotip. Prav tako ga takoj prepoznamo v družabnih medijih ali na oglasnih panojih. Te blagovne znamke so dizajn zasnovale s skrbnim načrtovanjem z željo, da se elementi korporativne identitete združijo, da ustvarijo močno identiteto blagovne znamke, ki jo ljudje prepoznajo in si jo čim prej zapomnijo.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.