Eden boljših načinov, kako prodati več svojih izdelkov ali storitev, je zagotovo ta, da poskrbite, da se bo vaša spletna stran pojavljala visoko na Googlu. Nakupovalne navade so se v zadnjih letih namreč močno spremenile.
Ko iščemo nek izdelek ali storitev, prve informacije običajno iščemo na Googlu. Izdelek oziroma storitev največkrat kupimo od tistega podjetja, katerega spletna stran se je pojavila na prvi strani zadetkov na Googlu.
Če želimo, da se bo naša spletna stran pojavljala visoko na Googlu, moramo najprej narediti analizo ključnih besed. To pomeni, da preverimo, pod katerimi ključnimi besedami ljudje iščejo naše izdelke in storitve. Zelo veliko podjetij, posameznikov in tudi podjetij, ki se ukvarja z izdelavo spletnih strani, naredi napako, ko ne opravi podrobne analize ključnih besed. Kako narediti analizo ključnih besed, izveste v mojem videoposnetku na https://youtu.be/BNoUCYtaZJ4. Do videoposnetka pridete tudi tako, da v Youtube vpišete ‘analiza ključnih besed’. Ko najdete ustrezne ključne besede, morate za vsako ključno besedo ustvariti podstran.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.