NAROČNIKI

3 največje napake pri oglaševanju na družbenih omrežjih

Naroči

polni dostop

INTERVJU

KATJA KRAŠKOVIC

HITRI VODIČ:

družbena omrežja

Danes si vzemite čas in resnično premislite, ali ste naredili vse prav. Ste si vzeli dovolj časa za načrtovanje? Ste dobro preučili ciljno občinstvo? Ste vsaj tri mesece 100-odstotno upoštevali zastavljeno strategijo nastopa na družbenih omrežjih? Ste testirali prav vse ideje in možnosti, ki jih imate na voljo? Ste naredili poglobljeno analizo izvedenih aktivnosti prvega meseca in na tej podlagi gradili naprej?

Oglaševanja na družbenih omrežjih se pravilno loteva le peščica podjetij. Še vedno se namreč zgodi veliko napak, za katere drago plačujete, ne zgolj z denarjem, ampak tudi z izgubo časa. Običajno te napake za sabo potegnejo zelo izčrpan oglaševalski budžet, slabo predstavljeno podobo pri ciljnem občinstvu in nejevoljo, ki se običajno konča z razočaranjem nad družbenimi omrežji.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?