Danes si vzemite čas in resnično premislite, ali ste naredili vse prav. Ste si vzeli dovolj časa za načrtovanje? Ste dobro preučili ciljno občinstvo? Ste vsaj tri mesece 100-odstotno upoštevali zastavljeno strategijo nastopa na družbenih omrežjih? Ste testirali prav vse ideje in možnosti, ki jih imate na voljo? Ste naredili poglobljeno analizo izvedenih aktivnosti prvega meseca in na tej podlagi gradili naprej?
Oglaševanja na družbenih omrežjih se pravilno loteva le peščica podjetij. Še vedno se namreč zgodi veliko napak, za katere drago plačujete, ne zgolj z denarjem, ampak tudi z izgubo časa. Običajno te napake za sabo potegnejo zelo izčrpan oglaševalski budžet, slabo predstavljeno podobo pri ciljnem občinstvu in nejevoljo, ki se običajno konča z razočaranjem nad družbenimi omrežji.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.