Kakorkoli že, ko zanemarimo lastno, osebno blagovno znamko, ne zapostavimo samo sebe, temveč iz rok izpustimo tudi veliko marketinško priložnost. Učinek zaposlenih, ki delijo vsebine, je velik in najbolj učinkoviti zaposleni so tisti, ki so si uspeli zgraditi lastno blagovno znamko.
LinkedIn profil je temelj osebne blagovne znamke. LinkedIn redno skrbi za nove last- nosti, s katerimi uporabniki lahko lastno blagovno znamko predstavimo na še bolj inovativen način. Če v zadnjem času nis- te obiskali svojega LinkedIn profila, boste verjetno presenečeni, kaj vse je na njem novega.
Za vas smo pripravili 20 korakov do vrhunskega LinkedIn profila. Nekateri med njimi so hitri, nekateri pa od vas zahtevajo nekoliko več časa – vsi pa so zagotovo koristni. S temi koraki boste zgradili LinkedIn profil in osebno blagovno znamko, kot si jo zaslužite.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.