Pošljite pravilno sporočilo za prave ljudi ob pravem času
Vsi ljudje imamo različne želje in težave, ki jih želimo rešiti. Bodite prepričani, da pravilno segmentirate baze podatkov v različne skupine in kategorije. Nato oblikujte email po meri, ki bo ustrezal vsaki skupini.
Nekaj hitrih idej:
- Če prodajate oblačila, vaše stranke v starosti 40 let iščejo drugačna oblačila kot mladostniki pri 18.
- Če ste agencija, ki trži potovanja, lahko kategorizirate mladostnike pri 20 letih in jim ponujate pakete, ki vsebujejo veliko zabave medtem, ko strankam pri 40 letih ponudite odlične družinske izlete.
Testirajte s pošiljanjem po različnih urah in dnevih in ugotovite, kakšna strategija najbolj ustreza vašemu občinstvu. Optimalni časi se razlikujejo glede na stranke in industrijo, v kateri ste.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.